torek, 14. julij 2009

Hidden magic

Že pred začetkom počitnic sem sklenila, da počasi pospravim poli-kufer in pašta mašino na dno mojega ustvarjalnega kotička (btw, ki to sploh ni, a o tem kdaj drugič), saj ja prihaja dolgo vroče poletje, ki ni niti najmanj prijetno za gnetenje polija. No, potem se je izkazalo, da poletne vročine kar ni in ni, namesto tega sam dež, vlaga in nikakršno počutje. Popoldne po službi sem bolj ali manj meditirala na kavču, žulila ustvarjalne knjige, vmes tudi zakinkala, skratka kr neki ... in tuhtala, ali naj privlečem še tisti kufer ven ali ne. Vmes me je celo preblisnila misel, da bomo že kmalu šli na dopust in bi morda bilo bolj pametno privleči ven list 'kaj vzeti na dopust'.

Kakorkoli, končalo se je tako, da sem v nedeljo popoldne po opravljenih vikend PPP-opravilih (=pucanje, pranje, peglanje), le privlekla poli rekvizite na plano in zasedla kuhinjsko mizo. V duhu prihajajočega morskega dopusta sem naredila moder in še modro-zeleni hidden magic, odtisnila dva različna motiva in tadaaaaaa:

Ostanek plahtice čaka v hladilniku in morda kdaj kasneje naredim še zapestnico. Zdaj je namreč pa le postalo poletno vroče :-)
S tole objavo se tudi poslavljam, saj v soboto odhajamo na morski dopust. Beremo se spet v začetku avgusta. Imejte se lepo!

11 komentarjev:

  1. Tile dve ogrlici sta pa res krasna popotnica za na dopust.Saj sta čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh in ah :). Kot ponavadi. Tista druga je megastična.

    Uživajte na dopustu!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasni sta obe!Lep dopust!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sweet! Obe sta mi totalno všeč (kar itak veš, ker tudi veš, da sta v totalno mojih barvah ;) Nauk: tudi slabše vreme je za kaj dobro (seveda če ti ni treba tipkat prevoda in vlagat cuket ...)

    OdgovoriIzbriši
  5. TEm blogu lahko daš ime "veliko ustvarjalno", ker izdelujes tako lep nakit... kombinacija barv na prvem komletu je huda!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. čista 5!!!!tako kot ponavadi.
    uživaj na dopusti pa lepo vreme ti želim!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasne ogrlice. Kar brez besed sem, glede na to, da tega sploh ne znam delati.In lepo se imej na dopustu.

    OdgovoriIzbriši
  8. vau, super noro mega bomba! :))) evo, sploh en obstaja dovolj močnih besed. v glavnem enkratno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ti že veselo plavaš, mi pa občudujemo tvoje izdelke....fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hudo- tista modro-zelena ne vem zakaj se tehniki tako reče, ampak je res čarobno!

    OdgovoriIzbriši