petek, 7. avgust 2009

Pa dajmo še malo šivat

Začetno navdušenje še ni minilo. Poiskala sem tale srčkast motiv in se lotila dela. Omejena sem na material, ki ga imam na razpolago t.j. nekaj modrih odtenkov delica 11/0 in rocailles 15/0. Osnova šivanja je peyote stitch, tako kot pri spodnjem trikotniku. Šivanje res ni zahtevno, le slediti je treba načrtu, malo šteti in .... včasih tudi kaj podreti in končni izdelek je tu:

9 komentarjev:

  1. Super zgleda. Meni se pa ne zdi tako enostavno:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Wauuuu, tole bi pa znala takoj nosit :)
    Mogoče me pa zaradi tvojih super izdelkov premami poskusit tole šivanje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tisto o podreti mi je pa znano :)...in ravno ta srček sem podirala, ker sem imela samo ČB načrt, tebi pa je krasno uspelo

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuuuauu prekrasen obesek, sploh barve so krasne!

    OdgovoriIzbriši
  5. ojoj, a tega bi se morala tudi naučit :) Ker izdelki so krasni!

    OdgovoriIzbriši
  6. a s perlicami ti prodajo tudi potrpljenje?

    OdgovoriIzbriši
  7. saj je čas za modrino :)
    Lepo,lepo.

    OdgovoriIzbriši