torek, 29. september 2009

Barve ...

... pisane, monotone, vesele, turobne, živahne, žalostne, tople, hladne, svetle, temne, ... kakršnekoli že, tu so. Zame sicer popolnoma neznačilne, še posebno po poletni modrini, a vseeno mi je tale rahlo nenavadna kombinacija všeč.

Pa čisto sem navdušena nad mojimi svedri, tako da moram nujno še take kose delat, samo da lahko vrtam in vrtam in vrtam ... :-)

15 komentarjev:

  1. Jeste neobična kombinacija boja ali je vrlo uspješna i jako mi se sviđa.
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  2. Barve, jaaaaaaa! Še ena tvoja umetnina, nad katero se lahko 'slinim'. Barve so tako mimo, da izgleda noro dobro. vem, da se to malo čudno sliši.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super dobra kombinacija vsega - ali je tudi to etching?

    OdgovoriIzbriši
  4. ful lepo in nosljivo v vseh letnih časih :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav lepa barvna kombinacija! Prelepa, pravzaprav!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Res so čudne barve skupaj, ampak dobro izpade.Najbolj pa so mi všeč zelene ploščice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pisano, ampak lepo :) Bi se dalo nosit v vseh letnih časih :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau kakšna hudo barvna komninacija.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čisto nora barvna kombinacija, tudi v živo vzame dih - in v naslednjem trenutku ugotoviš, da funkcionira in da je perfektna :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Barve so super in prav popestijo. Ogrlica je res zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  11. hudo dobra. všeč mi je barvna pestrost. tole dodati dolgočasnim oblačilom, je pa bomba. ne sotaneš neopažen :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hudo , hudo, hudo dobra kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala za spodbudne besede. Hja, saj vem, je rahlo odštekano, a nosljivo.

    Pa še odgovor Kristini - ne tole ni etching.

    OdgovoriIzbriši
  14. tole sem pa jaz mela čast videt v živo. Nora kombinacija barv in motiva. Kapo dol

    OdgovoriIzbriši