nedelja, 27. september 2009

Etching

Pretekli teden sem končno uspela sprobati tehniko etching (jedkanje) na polimerno glino. Prava mojstrica etchinga je Louise Fisher Cozzi, ki dela etching v transparentni poli, barva pa z oljnimi barvami in na koncu za detajle uporabi še oljne barvice.
Moj prvi poskus je bil malo drugačen in sicer z obarvano transparentno poli glino in barvano z belo oljno barvo - pri svetlo modri je premajhen kontrast, lila pa je že boljša:

Potem pa sem probala etching še na črno in rdečo poli glino, prav tako barvano z belo ojlno barvo:

Tehnika mi je nadvse všeč in jo bom v prihodnje še stestirala. Zagotovo se lotim etchinga transparentne poli gline.

13 komentarjev:

  1. Super, viš, tega pa še nisem poskusila.. na barvast poli :)) Tebi je lepo uspelo. Prva dva sta mi premalo izrazita, sta mi pa zato druga dva super, sploh rdeč.
    Lepa končna izdelava obeska.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čeprav ne vem kaj govoriš, te moram pohvalit. Saj je vseeno, meni je zelo všeč.Druga dva obeska sta zelo lepa, meni je bolj všeč črn.

    OdgovoriIzbriši
  3. Natka super, tudi prva dva nista slaba, tak diskreten vzorček je nastal.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti je tole uspelo, meni ni! Meni se je vsa oljna barva s transparentnega polija odluščila dol! Ali si uporabila Fimo ali katero drugo znamko?

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole je super.Prvega-lila sem pa celo v živo videla

    OdgovoriIzbriši
  6. Maja, uporabila sem kar Fimo in ene poceni oljne barve.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pri tebi se pa vedno najde kaj novega in božansko lepega. Vsi vzorčki so zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaz pa zdaj vem, da fotke delajo krivico Natkinim izdelkom. V živo so še lepši (kot da bi človek mislil da je to sploh možno :) )

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo - tega še nisem poskusila - bela oljna izgleda skrivnostna in posebna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi prva dva sta v živo krasna, rdeč mi je pa še posebej všeč.

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni je na fotkah najbolj všeč črno-bel, v živo mi je bil pa moder. Na fotkah se definitivno ne vidi vse.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasne ogrlice. Rdeč in vijola sta čudovita, ker sta boj v mojih barvah. :)

    Mi je všeč ta tehnika, ko pride zopet na vrsto poli, bom zagotovo poizkusila. Če bom pa imela kaj za pokazati je pa še vprašaj. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Temu se reče nobl izdelki. Prefinjeno, aktualno, uporabno! Zelo lepa izdelava!!!!

    OdgovoriIzbriši