ponedeljek, 14. september 2009

Kato polyclay

Transfer je sicer čisto običajen, narejen na bel fimo-poli, obrezan ... sem pa za osnovno podlago in okvir slike uporabila kato polyclay, ki se je odlično izkazal. Res je kato polyclay precej trd in roke pošteno bolijo preden ga zmehčamo. A se vse obrestuje, saj ni nobenih problemov s prstnimi odtisi. Tudi okvirček sem izrezala kar po meri z olfo in ko sem ga dvignila s podlage, se ni prav nič deformiral kot bi se zagotovo fimo soft. Transfer slikco sem torej položila na osnovo, potem dodala okvirček in samo še obrezala. Malo me je skrbelo, kako bo s pečenjem, saj se fimo-poli peče pri 110 st., kato-poli pa pri 150 st. Malo sem cincala, potem pa gumb na pečici obrnila na 140 in je vse peživelo. Potem sem še malo pobrusila samo robove, ker nisem čisto simetrično odrezala, polakirala in zalepila buna vrvico.
Rezultat je čisto soliden in nekaj slikic že čaka na poli transfer.

15 komentarjev:

  1. FENOMENALNO, popolno, enkratno...sploh nimam drugih besed! Oblika mi je TAKO ZELO všeč!!!
    Smo tudi me ugotovile, da je Kato fajn, ko se ga navadiš. Sploh je dober za prstane, saj je mnogo kompaktnejši kot Fimo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Noro dober obesek, pa kako se šajna po vogalčkih.. super. Mi je kar žal, da ga ne morem potipat :) Si predstavljam kako zelooo lepo na gladko je zbrušen.
    Transfer je z laserprintom?
    Jaz sem se včeraj igrala z inkjet-printom, pa mi ni uspelo :( Saj vem, od papirja odvisno :(
    Ok, zdaj vem, kaj je buna vrvica :) Ampak kaj pa tistile obročki?? Joooj, vsakič ko na tvoj blog pogledam, sem potem polna vprašanj in spisek želja postane daljši :))))))
    V glavnem, super ti gre in res rada pogledam k tebi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse kar pišeš je meni sicer povsem neznano, ampak to, da obesek izgleda fenomenalno, to pa vem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Popoln, super, v nulo izdelan obesek. Neverjetna si!!! Kato clay je res dobra masa, ko se jo privadiš. Meni na lanskih delavnicah sploh ni prirasla k srcu,ker je bila tako zelo trda, letos pa so nam očitno dali manj postarano in sem se totalno navdušila. Noro dobro je, da ni težav s prstnimi odtisi - sicer pa jih ti nimaš tudi s fimo softom ne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz se pridružujem temle pohvalam, saj je obesek noro lep. Pa tale šajn, da dol padeš;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kolk lepo, kolk se sveti, kolk bi jaz to rada znala, kolk te občudujem ,kolk.....Res je kolk - ma ful dober!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma ja, čist soliden je, itak. Nič posebnega, itak. Tko si mal odrezala, transfer gor dala, itak ;)

    HUDOOOOO!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Vauuu, le kako ti uspe, da se tako sveti? No, saj je še marsikaj drugega na tem obesku zame nerazumljivo :) Ampak izdelek je fantastičen.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tale je pa res izjemen! Čestitke! Le kako ti uspe, da se ti transfer ne mehurčka? Jaz imam s tem večne probleme. Mi je pa zanimivo, da ti bel Fimo ni potemnel pri tako visoki temperaturi. Čestitke še enkrat!M

    OdgovoriIzbriši
  10. O hudo dobro, js bi tudi to vidla!

    OdgovoriIzbriši
  11. Uauu nor obesek in slikca na transferju je krasna. Pa šajn pa oblika, vse. Super!

    OdgovoriIzbriši
  12. ja pri tebi je itak vse to samo neki sem delala, slikca je pa mega

    OdgovoriIzbriši
  13. čudovito!
    če človek samo sliko pogleda bi bil prepričan da je kakšen kamen ali pa celo steklo

    OdgovoriIzbriši