ponedeljek, 7. september 2009

Pokaži mi zadnjo plat

Ni ravno olikano kazati hrbta, še manj pa zadnjo plat, a nekatere ste želele ravno to. OK, zakaj pa ne. Navsezadnje se poli ritke le redkokdaj pokaže, vse poli ustvarjalke pa nas nemalokrat razjeda in gloda misel 'le kako je tale reč zadaj narejena'. Priznam, mene tudi. Znajdem se pač po svoje. Takole zgleda poli ritka obeska iz prejšnje objave:

Obesek je rahlo upognjen, tako da se tulec za buna vrvico lepo 'skrije' v krivulji:
Takole pa zgleda poli ponvica:
Tole sta primerka, ko sem za buna vrvico naredila 'tulec' in ga spekla posebej. Pečenega sem obrezala, tako da se prilega krivini obeska. Zalepila sem s tekočim polijem in seveda še enkrat pekla.
Pri ploščatih obeskih pa odrežem tanek kos polija (krog, pravokotnik), ga položim na zadnjo stran in tam, kjer potem teče vrvica, podložim z zobotrebcem. Pazim, da so tale vodila za vrvice čimmanj opazna.
Take so moje rešitve. Morda ima katera kakšno bolj pametno in uporabno rešitev ... bom zelo vesela namiga.

7 komentarjev:

  1. Ja, ni slabo kakšne take namige kdaj dobit :)
    Hvala. Jaz se trenutno ne spomnim nič posebnega, delam pa na enak7podoben način kot ti,le morda kdaj kak kos pustim na vrhu malce daljši in ga potem ovijem okoli igle nazaj dol. Odvisno od tega, kakšen je obesek. Bom ob priliki še jaz poslikala in pokazala.

    OdgovoriIzbriši
  2. O hvala za razkritje "malih tajni velikih majstora".Mogoče bom kdaj rabila in ponucala ta tvoj način, nikoli se ne ve:):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, tole pa je zanimalo tudi mene, čeprav nisem pisknila.
    Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiiiiiiiiiiiiiii, ritke :)) To mi je manjkalo, ja :) Saj na netu vsake toliko najdeš kakšno idejo, pa jo prilagodiš po svoje, ampak takole nazorno pokazane pa tudi prav pridejo kdaj pa kdaj :)
    Hvala.

    OdgovoriIzbriši