četrtek, 17. september 2009

Vedno ne rata

Transferji še kar čakajo na končno obdelavo, saj sem tele dneve podlegla deževnemu vremenu in se mi kar nič ne da ustvarjat. Sem pa pred časom tudi jaz kupila knjigo Donne Kato The art of polymer clay - Creative surface effect in se lotila tehnike z alkoholnimi inki. Zdela se mi je 'najlažja', pa tudi vse potrebne rekvizite sem imela doma. Pa se je izkazalo, da le ni tako enostavna, saj so se inki kar nekam čudno razlivali - kar mi je bilo ob nanosu še všeč, je bilo čez sekundo ali dve že bljak. Potem sem se namatrala s tanjšanjem transparentnega fimo-polija, saj je bilo takrat avgusta še precej vroče ... Na koncu sem le spackala skupaj par kosov, a končno obdelavo je preživel le tale:

Pa še tu me je skoraj spodneslo brušenje, a sem se na srečo še pravi čas ustavila. Pri ostalih dveh pa sem enostavno pretiravala in odbrusila zaščitni sloj transparentnega polija. Tudi sama oblika ni najboljša. Iz poli-kaka sem sicer uspela naredit zelo solidno obliko in upoštevala Donin nasvet v knjigi, a se mi je potem z oblačenjem in delanjem lukenj v surovi poli vse rahlo sfižilo. Nič, bo treba še vadit.
V domačih ustvarjalnih vodah sem zasledila, da sta tole tehniko precej bolj uspešno že preizkušali Maja in Sonja, ki je za podlago izbrala bel poli.

8 komentarjev:

  1. Dober, rahlo kuščarjev :) Luštni prelivi barv :)
    Sicer pa te lahko le vprašam: Tudi ti?? :))) Kupila knjigo, se jezila nad prelivanjem, poskusila tehniko :)))
    Jo imam tudi jaz na spisku za nove poskuse. Prav gotovo bodo, ker mi je všeč.. le to presneto prelivanje inkov moram nekako pod kontrolo spravit :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmmm mi lajkit :)) sploh zato, ker je takih lepih zelenih barv :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem sicier čisti anti talent za poli, ampak vem pa kaj mi je všeč in tole mi je super všeč. Meni nebi niti približno ratalo.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  4. Obesek je božanski in barve taprave. Zdaj, ko si pokazala končni izdelek se sploh ne vidi kako te je prej mučilo, saj je rezultat UAU!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Natka nič se ne vidi da bi mogla še kaj vadit. meni je tale zelo lep

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je všeč, zanimive barve in efekt :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Če bi nam vedno vse uspelo, ne bi bilo več tako zanimivo, ne bi bilo tistega izziva, ki nas vse žene, da smo še boljši.
    Jaz naravnost obožujem tvoj nakit in tudi nad tem obeskom se pošteno slinim, čeprav zelena ni ravno moja naj barva. :)

    OdgovoriIzbriši