petek, 11. september 2009

Vijolično

Nisem ravno nek ljubitelj vijolične, a tele obročke je bilo treba porabiti. Torej gre le za variacijo na isto temo. Skratka že videno, a meni je tale tehnika čisto všeč. Pa mislim, da bo ogrlica lepo popestrila kakšen črn kos jesensko/zimske garderobe.

10 komentarjev:

  1. A zdaj pa še vijoličaste- lepo!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ujej, a pol ta ni zame?
    ;))))))))))))

    moi

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je pa vijolična zelo všeč in v tejle kombinaciji zelo lepo zgleda. Tale tehnika je res lepa in verjamem, da boš ogrlico lepo nosila.

    OdgovoriIzbriši
  4. tudi jaz nisem ljubiteljica vijolične ampak, tale kombinacija mi je pa všeč

    OdgovoriIzbriši
  5. Mmmm, meni je pa vijoličasta všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super izgleda tudi v tej barvi - ni več moja najljubša, ampak ko sem bila prvošolka sem imela točno takele čevlje in te barvice ali voščenke mi je takoj zmanjkalo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super!

    Pa barva mi je tudi všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Mhmh na kakšen siv pulover/ puli...noro dobro!

    OdgovoriIzbriši
  9. mende te bom zdej pa počasi šla v kratkem mal kopirat, samo z drugimi barvami

    OdgovoriIzbriši