torek, 1. september 2009

Vsi odtenki zelene

Ko me je Maja v spodnjem komentarju prosila za barvni recept, sem začela razmišljati o zeleni. Zanimivo, da zelena ni samo barva kot barva, ki sicer zajema širok spekter od travnato zelene, jabolčno zelene, pastelno zelene, temno zelene, svetlo zelene, olivno zelene, vojaško zelene, strupeno zelene ... ampak opisuje tudi dobro znana občutja npr. zelen od zavisti ... ali pa osebe npr. tale je pa še čist zelen ... Hecno, kaj vse pripisujemo zeleni.

Recept za olivno zeleno:
uporabila sem Fimo polimerno glino in sicer v razmerju 1:1 zmešamo barvi št. 33 (modra) in št. 16 (rumena). Dobimo temno olivno zeleno barvo:
Temno olivno zeleni sem potem dodajala malo po malo št. 43 (kožna barva), ki je v svoji osnovi rahlo transparentna in da tak kamnito steklast efekt, ki je še najbolj viden na svaljkastem obesku v spodnji objavi.

Tale obesek pa je nastal prejšnji teden, ko sem čakala kovinske obročke in imela ravno vse razstavljeno po mizi:

16 komentarjev:

  1. Jaz sem zaljubljena v tvoje izdelke!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno!!!Privjesak je zaista super.Hvala za objašnjnje!
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  3. Noro kakšen obesek si spet naredila. Super in hvala za "recept" :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. božansko. super si skombinirala in sestavila. res lepo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lep obesek. Tako lepa kombinacija barv!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Mah, ne morem, da ne komentiram, da je na sliki krasen, ni pa nič v primerjavi s tem, da ga vidiš v žvo!;) Saj sem ga hotla dat v žep, pa nisem imela žepa s sabo :) Barve so pa itak za dol past!

    OdgovoriIzbriši
  7. Barve.. hmm, s tole res nimam kaj počet, ne bi imela kam nosit. Je pa vseeno videt, da je super lepo narejen, gladek kot le kaj.. Vseeno pa bi ga prijela in pogledala, kako je zadaj narejen :) Zadnje čase me poli ritke zanimajo :) Prav gotovo bi se kaj novega naučila :)

    OdgovoriIzbriši
  8. no da ne bom kopirala D in McCrafty bom jaz napisala ahhhhhh
    Natka ti si carica!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Mojstrica si, pa to tako veš. In kako ti uspe vse tako do potankosti izpiliti (pa ne mislim na brus ;) in narediti tako enakomerno, mi bo večna neznanka.

    OdgovoriIzbriši
  10. In ne ostane mi drugega, kot da rečem ooooooooh!

    OdgovoriIzbriši
  11. Mojstrica fima na mojem blogu te čaka nagradica.

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala, hvala! Olivno zelena je moja barva, pa je nikakor ne morem prav namešati, kadar se spravim. Vidiš, na kožno nisem še nikoli pomislila. Vedno dodajam belo ali črno. Kožna pa vsebuje nekaj enakih pigmentov in barve ne razruši popolnoma!
    Obesek pa je spet enkraten! V njem je toliko natančnosti, ki je jaz sploh ne zmorem!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelena ni prav moja barva - ampak tale obesek je pa mega skombiniran in kot vedno perfektno izdelan. Izgleda pa, da pridem do podobnih rešitev - tudi jaz sem barve namesto z belo že mešala s saharo, barvo kože ali šampanjca.

    OdgovoriIzbriši