torek, 30. november 2010

Take enostavne ...

December je že skoraj tu, prazniki pred vrati in čas, da zapišemo dobre želje za prihajajoče leto. Tako so končno začele nastajati letošnje voščilnice. So sila preproste, čeprav sem za ozadja tehle prvih porabila kar izdatne zaloge glimmer mist spray-a ...


Sneg je posrebril smrekice ...

Zaloge papirja pridejo vedno prav ...


Takle pikast venček sem že dolgo imela v planu ... ampak to lepljenje traja :-)


Tako, tole je bilo za ogrevanje in pregledovanje zalog.

15 komentarjev:

  1. Prekrasne so, čeprav sem tu navajena občudovati kaj drugega kot voščilnice :)).

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo so mi všeč!Enotavne a tako lepe.To meni nikoli ne uspe:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite voščilnice si izdelala!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ogrevanje praviš? Ojej, če jih bom toliko naredila bom več kot zadovoljna. Venček je pa fenomenalen!

    OdgovoriIzbriši
  5. Enostavne, vendar prečudovite!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako so lepe, prekrasne, venček je nadvse lep, ampak ja vem kolik oje dela, ker sem na podoben način snežinke lepila :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. o venček je pa za na rit dol past dober, pa sej so smrečke tud. Itak kdaj pa tebi kej ne rata???

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepe voščilnice, še posebej tiste bele smrekice in zadnji venček.

    OdgovoriIzbriši
  9. čudovite so!!!kje si pa dobila tisto štampiljko na predzadnji. mene vedno motijo "tuja" voščila, to tvoje je pa lepo slovensko ;)
    venček je pa tud nekaj posebnega...lani bela omela letos krogci....super!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, Nena, mene tudi rahlo motijo voščila v stilu 'merry christmas' ... Sem si kupila eno JustRite osnovno okroglo štampiljko in set črk.

    OdgovoriIzbriši
  11. Super kolekcija! Venček in srebrne smrekice so pa tanartabulš!

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepe čestitke. Enostavne, elegantne, novoletne.

    OdgovoriIzbriši
  13. O O oooo kakšen venček!!!
    Priklon do tal za toliko potrpljenja in lepljenja in.... Ampak je pa vredno takšnelega pogleda, kot si nam ga ponudila.

    OdgovoriIzbriši