nedelja, 14. oktober 2012

Jesenski ostanki

Pospravljam po mizi, nič drugega. Pa še to mi gre bolj počasi :-)


Iz ostankov se namešajo tudi tale čudne barve in vzorčki.





10 komentarjev:

  1. Barve so čudovite, jesenske, popolnoma po mojem okusu in sestava je tudi tvoja značilna - originalna in izdelana do potankosti. Zelo zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudno? Ah, ne. Čudovito, to pa ja. Krasne barve in natančna izdelava, o kateri sama samo sanjam.

    OdgovoriIzbriši
  3. carica ,, itak, ampak prvi pa pri meni zmaga ...kul

    OdgovoriIzbriši
  4. POspravljanje po tvoji mizi pa je nadvse krasno :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Uhhh, ta prvi ... ko en tak čisto poseben sončni zahod!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prva je ...sem brez besed..kako lepe barve, čudovito!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. ...čist dobr ti gre tole pospravljanje...Počas pa z ljubeznijo in potem nastajajo lepi koščki!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasni so, sploh prvi je božanski!

    OdgovoriIzbriši
  9. Vsak po svoje čudovit.
    Prvi pa najčudovitejši!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanimivo in zelo lepo pospravljanje. Le zakaj moje pospravljanje nikoli ne obrodi tako lepe sadove? :)

    OdgovoriIzbriši