sreda, 20. marec 2013

Liebster award in še kaj

Kar nekaj deklet je mojemu blogu namenilo tole nagrado. Iskrena hvala MarniAndreji in Marjani.


Nagrado podeljujem naprej:


Kako sprejeti nagrado?

Zahvaliti se moraš osebi, ki ti je dala nagrado in se povezati nazaj na njen ​​blog. Objaviti nagrado na svojem blogu. Posredovati nagrado petim blogom, ki jih ceniš in ki imajo manj kot 200 spremljevalcev. Pustiti komentar na njihovem blogu in jih s tem obvestiti, da si jim dal to super nagrado!

Danes pa so me punce opozorile, da je Melanie Muir na svoji FB strani objavila moje fotke s Flicker-ja in je navdušena ... jaz pa tudi in en mal važna ... obesek mokume gane in mix Bettine in Melanie. Melanie, polepšala si mi dan!

2 komentarja:

  1. Oh, najlepša hvala, moram tudi jaz to objavo narest, zdaj je priletela nagrada že s toliko strani :)

    OdgovoriIzbriši