nedelja, 14. april 2013

Pike in črte

Zadnjih nekaj tednov se mi ni dalo prav nič ustvarjat, le v zvezek sem narisala par idej. Potem pa preteklo sredo, po bistrenju glave na večernem sprehodu, hiter preblisk in nastala je ena taka sila enostavna pomladno-poletna ogrlica. Nobena posebna tehnike, le pike in črte. 


Rdeča pa je v živo precej lepša. Skupaj sem zmešala ostanke bordo rdeče Premo in rdečo Fimo clasic, bela pa je Fimo soft. Hja, malo mešano, ampak se je dobro obneslo. 


Mogoče je tale rdeča za piko bolj realna ...


In kako bela poli glina ostane bela? Preprosto. Kose pred preko zaščitim s 'šotorom' iz alu-folije.


12 komentarjev:

  1. Uauu čudovito in ja tudi jaz uporabim zaščito za "občutljive" barve :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. čak čak .. to ni una k si jo mela ...al je ..ma ni važno, hudaaaaaaaaa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, Marjana, je ista, je. Ampak, sej pravim, rdečo barvo prav ujet je tud problem. Al se preveč blešči al pa je pretemno ...

      Izbriši
  3. Ko pogledam tvoj nakit, skoraj ne morem verjeti, da je ročno delo :), ker je vse dodelano v nulo. Črte so ravne, kot bi jih delala z laserjem. Pa pikice in krogi so popolni. Perfekcija. Zelo, zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličen kos.
    Pa barva je že na sliki idealna. Pa tako lepo se sveti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito, kot vedno. Se pridružujem mnenju Helene.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaj si nor, blazno dobra je :) Fantasticna :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Videla v živo!!!
    Čudovita, izpopolnjena do zadnje potankosti, nosi podpis Renata!!! Neprimerljiva!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita kombinacija, prečudovita ogrlica. Bravo!


    Si me spomnila, na eno mojo rdečo z belimi pikicami, da je čas da jo potegnem iz predala. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivna ogrlica!
    Deluje kao da nije radjena od polimerne gline, vec nekog plemenitnog materijala. Sto je zaista retkost. Aplauz od mene!

    OdgovoriIzbriši